Photo Detail

Boeing 767 300


Plane type: Boeing 767 300
Airport: Mojave (MHV/KMHV)
Airline: Preserved
Registration: Unknown
Author: Michal Krsek
Date taken: 04/2007
Number of ratings: 0×
Number of views: 5174×

Description:

Ex Air Canada B767-200 stored at Mojave




The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



KUK - unsigned guest (...177.12...)
2012-03-04 19:59

to je zabitýýý

anonym007 - unsigned guest (...135.244...)
2012-03-02 18:12

nevíte někdo, který z nich je gimli glider ?

honza - unsigned guest
2007-06-06 07:57

Klasicke winglety se montuji na 737NG, 747-400 a nove take na 757-200. Pripravuji se take na verzi 767-300. Dalsi druh jsou Raked wingtips (kridlo ma na svem konci jiny uhel sipu) a mely by byt lepsi (dle Boeingu). Delaji se na 767-400,777-200LR a 777-300 a bude je mit take 787 Dreamliner.

Michal - unsigned guest
2007-06-06 02:45

tady jsem videl ty winglety, ale to teprve bude pro 763ER

14/05/07
Austrian Airlines se stanou prvním evropským dopravcem, který opatří Boeingy 767-300 3,4 metru dlouhými winglety. Hlavní předností zakřivených konců křídel je nižší spotřeba paliva a s tím také související možnost pojmout do letadla na úkor paliva větší hmotnost užitečného nákladu. Osazování 6 B767-300 winglety začne na jaře 2009.

Michal - unsigned guest
2007-06-06 02:39

MK: to prezentovat jsem myslel tak, ze by me zajimaly, urcite to bude zajimavy. Na tohle misto se asi hned tak nedostanu. Nemyslel jsem to jako nekde vystavovat.

jv - unsigned guest
2007-06-06 00:10

na tech lincích na boeingu jsou grafy doletu a vzletových hmotností, doporučuju se an to podívat. Hodně to napoví.
jinak na 767 se winglety nedělají, jen na 737 a 767 a takové malé na 777LR a na 747-400

2007-06-05 23:11

IMHO tvrdy plast.

Co znamena "prezentovat"? Ja to mam na svym webu, kde to ukazuju kamosum ...

Michal - unsigned guest
2007-06-05 20:12

pres motor a kabinu maji igelit nebo kryt z nejakeho tvrdeho plastu?

Michal - unsigned guest
2007-06-05 20:11

MK: Nevada - ups... Aha, takze ma vetsi nadrze. Koukal jsem, ze hmotnost letadla je asi o 2 tuny vyssi a unese o asi 37t vic. Tak v tom bude ten figl. Ale to ma potom stejne vyssi spotrebu... Takze proti ER to bude asi jen rozdil v doletu a proti 300 asi jak psal Honza

Kdybys mel nejaky fotky odsud, ktery bys chtel prezentovat, mam mail mozm@centrum.cz

Dekuju

MK - unsigned guest
2007-06-05 19:54

No zrovna tohle foto je z Kalifornie :-) Par fotek mam, ale mistnim spotterum nejsou dost dobry - holt prilis narocny kriteria.

AFAIK bere ER na palubu vic paliva. Viz take-off weight. Pasazeru je stejne, pocet palet je taky stejnej.

21 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details