Photo Detail

A310-325/ET


Author: Míla Daniel
Date taken: 2010-08-05
Number of ratings: 0×
Number of views: 4552×

Description:

05.08. Test flight, probably last landing this aircraft in Prague.

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Dan (...195.169...)
2010-08-14 22:45

Honza: subjektivne, 1) V 90. letech nebyla jeste takova konkurence, cestovani letadlem nebylo jeste tak masova zalezitost, tudiz jako exkluzivni cinnost byla poptavka i za vyssi ceny... 3) Nejak podnikat musi, predsi jenom na Vychode jakes takes jmeno a tradice ma, tedy alespon muze "nulove" podnikat... - respektive stabilni trhy a la Bejrut, Damasek, Almaty, Taskent na mensich letadlech jdou, ale dostat se na nejake opravdove dalkovky (a zaplatit cely ten potrebny ansambl k spusteni takovych linek) ?
4) Nabizi vyssi tarify, protoze tam neni takova poptavka nebo konkurence, tedy i za tyto vyssi tarify odsud neco malo posbira (jelikoz saje z mnoha trhu, i tak vcelku skonci v plusu); pro CSA zase - prilis mala poptavka ve velke konkurenci... mimochodem namatkove Praha - Toronto a zpet 1.-8.10. British Airways/Continental 497 GBP, tedy pod 15 000,- Kc (i kdyz pravda delsi cesta nez nonstop)...

Honza - unsigned guest (...233.161...)
2010-08-14 18:47

Dan: diky. Muzu dalsi otazky? 1. Proc to CSA v 90letech umely a (zrejme) neprodelavaly (pozustatek vychodniho bloku?). 2. neni polocharterova spolecnost = spise cenove horsi (cestovka vykoupi polovinu letadla, ale chce ze to exklusivni cenu), 3. kdyz rikas, ze vychod generuje malo, proc se CSA nyni zameruje na "vychod"? 4. NY chapu, ten je hodne konkurencni, ale treba Kanada? Tam DLH bezne nabizi tarify z Prahy okolo 20tis, ani to by CSA nestacilo?

Dan (...195.169...)
2010-08-14 09:45

Honza: To je naprosto jasny proc to CSA neumi (nemuze umet)... Skladba cestujicich prepoctena na cenu letenky. Kupni sila "kanadanu" a povaha polocharterove spolecnosti AirTransat generuje pro let vyssi castku nez u CSA, ktere vozi tranzity z vychodu, kteri (aby byli prilakani na palubu) neplati za letenky tolik. Cesi tolik necestuji, aby nejak vyrazne podporili prijmy CSA, potazmo v te nabidce (LH,KL,AF,BA,EK,TK..., spolecnosti co jsou jina klasa a maji za sebou sakra silne trhy) se nemuzou CSA na dalkovkach prosadit. Paberkovani (by) byla cesta do pekel... Me to pripada jako kdyby Slovinci breceli, proc nema Adria 10 B777 O:-)

Honza - unsigned guest (...233.161...)
2010-08-14 06:23

MS743: To je mi jasné, že na krátkou trať, pokud to není zaplněný, tak je to drahé. Ale ČSA tím létaly dálkovky, když to umí Air Transat do/z Kanady, navíc na vysoce konkurenčním trhu DE, tak proč to ekonomicky nevychází ČSA? Resp. proč to neumí?

MS743 - unsigned guest (...8.65...)
2010-08-12 04:29

Ono 310 se da pouzit na kratsi trate ale letoun je tezky a proste v evrope je vice cenena frekvence letu... Tarom s nim leta do Londyna casto ... Jine spolecnosti jakjo Olympic vyuziva casto A340 tez do londyna ale pouzit tyto widebodies na kratke trate je hooooodne drahe

Honza - unsigned guest (...233.161...)
2010-08-08 20:01

Foxx: Já se neptal na Evropu. A310 není moc letadlo na regionální tratě. Taky ČSA ho nevyužívali na trase Praha-Pariz :)

Dan (...169.195...)
2010-08-08 08:32

Foxx: Tarom (prevazne Bukurest - Tel Aviv)...

Foxx (...101.134...)
2010-08-07 23:55

Honza: Která společnost v Evropě s A310 létá s pasažérama?

Honza - unsigned guest (...240.121...)
2010-08-07 13:12

Proč s ním nějaká společnost umí létat a ČSA ne? Myslím tím, proč to ČSA ekonomicky neumí?

Petr Popelář (...95.40...)
2010-08-07 09:41

Všechny diskutující (bez znalostí faktů zklamu) , letadlo sice bude mít papíry dlouhá léta,leč fakta jsou že v ČR již není posádka, která by s ním provedla obchodní let(musela by na trenažér, což znamená dost peněz)a letadlo je před koncem předávání novému majiteli......takže ani z tohoto důvodu nelze.

38 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details